به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان بهمئی، مهندس علی آبشنگ گفت: این کارگاه آموزشی صبح امروز به مناسبت هفته ملی سلامت و طبق شعا روز شمار هفته سلامت (۲۸ اردیبهشت با شعار خود مراقبتی و سلامت روان مبتنی بر دانش) جهت کلیه پرسنل بهداشتی و درمانی این شبکه برگزار شد.
مهندس آبشنگ در ادامه با اشاره به حساسیت و اهمیت موضوع خودکشی در جامعه، برگزاری چنین دوره هایی را برای پرسنل بهداشت و درمان ضروری دانست.
وی در ادامه افزود: شناسایی و مداخله صحیح در موارد افکار و رفتارهای خودکشی، میتواند گامی حیاتی در کاهش این آسیب اجتماعی باشد.
دکتر رحمان اکبری دارای مدرک دکترای روانشناسی به عنوان مدرس این کارگاه، به تشریح پروتکلهای شناسایی و مداخله در بحران و همچنین منابع حمایتی موجود در سطح شهرستان پرداختند.
